handlowy @conet.pl +48 228771525
Gwarancje Surface dla Biznesu
Opcje gwarancyjne dla Microsoft Surface
Gwarancja producenta sprzętu | Rozszerzony plan serwisowania sprzętu firmy Microsoft (Microsoft Extended Hardware Service) | Rozszerzony plan serwisowania Plus sprzętu firmy Microsoft (Microsoft Extended Hardware Service Plus) | |
---|---|---|---|
Czas trwania | 2 lata | 2-4 lata | 2-4 lata |
Aktywne od | dnia zakupu | w ciągu 45 dni od dnia zakupu | w ciągu 45 dni od dnia zakupu |
Przedpłacony zwrot | V | V | V |
Naprawa awarii mechanicznych1 | V | V | V |
Naprawę przypadkowych uszkodzeń2 | X | X | X |
Zaawansowany program wymiany3 | V | V | V |
Wymiana w następnym dniu roboczym4 | X | X | V |
Możliwość zachowania dysku SSD5 | X | X | V |
Koszt | Zawarte w cenie Surface | od 250 zł | od 340 zł |
Warunki rozszerzonej gwarancji Surface:
- Awaria mechaniczna to uszkodzenie mechaniczne lub elektryczne produktu, które uniemożliwia dalszą realizację jego zamierzonej funkcji, spowodowane wadami materiałowymi lub wykonawczymi, a nie zużyciem występującym podczas jego codziennego użytkowania.
- Przypadkowe uszkodzenie to fizyczne uszkodzenie produktu wynikające z nagłego i nieprzewidzianego zdarzenia, mające wpływ na funkcjonowanie produktu.
- Zaawansowany program wymiany Advanced Exchange) to usługa, w ramach której Microsoft w ciągu od trzech do pięciu (3 5) dni roboczych wyśle nowe urządzenie (,,Urządzenie AES”)do wskazanej przez klienta lokalizacji, w ramach realizacji usług objętych gwarancją. Oryginalne urządzenie musisz odesłać do firmy Microsoft w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty dostarczenia przez Microsoft nowego urządzenia. Przesyłka z nowym urządzeniem będzie zawierać opakowanie i wypełniony list przewozowy, w celu wygodnego odesłania wadliwego sprzętu. Zaawansowany program wymiany obowiązuje dla urządzeń: Surface Pro 6/7/7+/8/X, Laptop 2/3/4, Book 3, Go 2, Laptop Go, Laptop Studio.
- Wymiana w następnym dniu roboczym (Next Business Day) to usługa ekspresowej przesyłki kurierskiej nadanej przez Microsoft do lokalizacji klienta w następujący sposób:
- w ciągu jednego (1) dnia roboczego po udzieleniu zezwolenia na zgłoszenie reklamacji, jeżeli zgłoszenie reklamacji nastąpi przed godziną 12:00 czasu środkowoeuropejskiego (,,CET”) lub;
- w ciągu dwóch (2) dni roboczych, jeżeli zezwolenie na zgłoszenie reklamacji nastąpi po godzinie 12:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET).Dostawa na następny dzień jest uzależniona od dostępności naszych autoryzowanych firm kurierskich realizujących dostawy na następny dzień oraz od lokalizacji produktu.
- Możliwość zachowania dysku SSD (DRET) zapewnia klientowi możliwość zachowania dysku SSD produktu w przypadku awarii lub przypadkowego uszkodzenia. Wymieniony produkt klienta będzie zawierać nowy dysk SSD bez dodatkowych opłat. Opcja zachowania dysku (SSD) jest dostępna tylko w przypadku urządzeń Microsoft Surface, które zgodnie z danymi technicznymi zostały wyposażone w wymienny dysk SSD: Surface Pro 7+/8/X, Laptop 3/4, Laptop Go, Laptop Studio .
Napisz do nas