Gwarancje Surface dla Biznesu

Opcje gwarancyjne dla Microsoft Surface

 Gwarancja producenta sprzętuRozszerzony plan serwisowania sprzętu firmy Microsoft (Microsoft Extended Hardware Service)Rozszerzony plan serwisowania Plus sprzętu firmy Microsoft (Microsoft Extended Hardware Service Plus)
Czas trwania2 lata2-4 lata2-4 lata
Aktywne oddnia zakupuw ciągu 45 dni od dnia zakupuw ciągu 45 dni od dnia zakupu
Przedpłacony zwrotVVV
Naprawa awarii mechanicznych1VVV
Naprawę
przypadkowych uszkodzeń2
XXX
Zaawansowany program wymiany3VVV
Wymiana w następnym dniu roboczym4XXV
Możliwość zachowania dysku SSD5XXV
Koszt Zawarte w cenie Surfaceod 250 zł od 340 zł

Warunki rozszerzonej gwarancji Surface:

  1. Awaria mechaniczna to uszkodzenie mechaniczne lub elektryczne produktu, które uniemożliwia dalszą realizację jego zamierzonej funkcji, spowodowane wadami materiałowymi lub wykonawczymi, a nie zużyciem występującym podczas jego codziennego użytkowania.
  2. Przypadkowe uszkodzenie to fizyczne uszkodzenie produktu wynikające z nagłego i nieprzewidzianego zdarzenia, mające wpływ na funkcjonowanie produktu.
  3. Zaawansowany program wymiany Advanced Exchange) to usługa, w ramach której Microsoft w ciągu od trzech do pięciu (3 5) dni roboczych wyśle nowe urządzenie (,,Urządzenie AES”)do wskazanej przez klienta lokalizacji, w ramach realizacji usług objętych gwarancją. Oryginalne urządzenie musisz odesłać do firmy Microsoft w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty dostarczenia przez Microsoft nowego urządzenia. Przesyłka z nowym urządzeniem będzie zawierać opakowanie i wypełniony list przewozowy, w celu wygodnego odesłania wadliwego sprzętu. Zaawansowany program wymiany obowiązuje dla urządzeń: Surface Pro 6/7/7+/8/X, Laptop 2/3/4, Book 3, Go 2, Laptop Go, Laptop Studio.
  4. Wymiana w następnym dniu roboczym (Next Business Day) to usługa ekspresowej przesyłki kurierskiej nadanej przez Microsoft do lokalizacji klienta w następujący sposób:
    • w ciągu jednego (1) dnia roboczego po udzieleniu zezwolenia na zgłoszenie reklamacji, jeżeli zgłoszenie reklamacji nastąpi przed godziną 12:00 czasu środkowoeuropejskiego (,,CET”) lub;
    • w ciągu dwóch (2) dni roboczych, jeżeli zezwolenie na zgłoszenie reklamacji nastąpi po godzinie 12:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET).Dostawa na następny dzień jest uzależniona od dostępności naszych autoryzowanych firm kurierskich realizujących dostawy na następny dzień oraz od lokalizacji produktu.
  5. Możliwość zachowania dysku SSD (DRET) zapewnia klientowi możliwość zachowania dysku SSD produktu w przypadku awarii lub przypadkowego uszkodzenia. Wymieniony produkt klienta będzie zawierać nowy dysk SSD bez dodatkowych opłat. Opcja zachowania dysku (SSD) jest dostępna tylko w przypadku urządzeń Microsoft Surface, które zgodnie z danymi technicznymi zostały wyposażone w wymienny dysk SSD: Surface Pro 7+/8/X, Laptop 3/4, Laptop Go, Laptop Studio .

Jesteś zainteresowany rozszerzoną gwarancją dla urządzeń Surface?

Skontaktuj się z nami!
Napisz do nas

Masz pytania?

Napisz Do nas: